ceske scalable fonty

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Sobota Únor 22 10:32:22 CET 1997

Jaroslav Benkovsky wrote:

> Predpokladam, ze jste je nainstaloval i v Netscape?
>
>                                 Edheldil

Mozna jsem ten i**2, ale to je prave to, co se mi zrejme nedari.
Kdyz si v menu Options / Fonty vyberu kodovani ISO-2, tak se mi
v proportioanal fonts objevi jen dve nabidky, a to Fixed (EU)
a druhy nejaky proporcionalni, a ve fixed fonts mam jen tu jednu
nabidku Fixed (EU), ale nakonec se mi misto ceskych znaku zobrazuji
jen obdelnicky (normalni text) nebo mezery (hlavicky).

Mosaic mi tech fontu nabizi na vyber hromadu, ale zadny z nich neni EU.

Chimera naproti tomu zadne menu na vyber fontu pro jistotu nema.
Kdyz ji spustim s parametrem treba -fn courr12-il2, tak aspon ten
normalni
text se mi zobrazuje korektne v tomto fontu, ale hlavicky (velka
pismena)
uz ne.

Netscape ani Mosaic na zadny switch -fn zrejme nehodlaji reagovat,
manove stranky k nim na starou backoru, v /usr/doc taky nic,
prosmatraval
jsem /etc a ~/.* jestli tam snad neobjevim nejake konfiguraky - pripada
mi,
jako by ty browsery ani nebyly aplikace pod Unixem :-(

Takze fakt nevim, kde co jeste konfigurovat a z toho jsem si udelal
zaver,
ze zreme vyzaduji ty scalable fonty analogicky jako pod Woknouz
potrebuji ttf.

Zdravi (hlavne to dusevni a nejvic pro sebe :-))

	Petr Herman