1152x864 v XFree?

Vojtech Pavlik vojtech na twilight.ucw.cz
Neděle Únor 23 16:33:27 CET 1997

> Mam videokartu S3 Trio 64 a vim ze zvlada rozliseni 1152x864. Bohuzel
> XFree ho standardne nepodporuji. Ale jak jsem se koukal do souboru
> XF86Config, tak se mi zdalo ze by nemelo byt tezke tam tento videomod
> dopsat. Vi nekdo jak na to? Byl bych vdecny za tu jednu konkretni radku
> co se tam ma dopsat.

Mam S3 Vision 864 (Spea Mirage P64), nasledujici radek mi funguje
velice dobre jak pro 8, tak pro 16 bpp:

ModeLine  "1152x864"   95.000 1152 1180 1300 1504   864  864  878  894  -hsync -vsync

Vyzaduje ovsem monitor, ktery zvlada horizontalnu refresh 64 kHz, coz by
ale dnes mel byt standard. Vertikalni opakovaci frekvence je 70 Hz, coz
sice neni moc, ale staci to - je to stejne jako v textovem modu.

Vojtech.