NumLock pod XFree

Roman Rohr Roman.Rohr na vsp.cz
Pondělí Únor 24 14:10:09 CET 1997

Dobry den.
	Potrebuji trochu poradit. Mam nastavene XWindows nejakym default zpusobem.
Hlavne pokud se jedna o klavesnici. Pokud mam vypnuty NumLock, tak vsechno
funguje OK. Pokud ho ovsem zapnu (coz bych chtel delat hned po startu X,
ale nevim jak), prestanou mi fungovat veskere klavesove zkratky definovane
v X (napr Ctrl+Left pro posun o obrazovku vlevo). Snazil jsem se neco
precist o Xkb, ale bud to ma nedobrou dokumentaci, nebo jsem ji nenasel,
nebo jsem tupej.
	Kazdopadne bych chtel poprosit o radu.

	Jeste s jednou veci se neustale potykam. Jsem zvykly pouzivat BackSpace i
Delete. Vetsinou funguje ovsem jen BackSpace a Delete se chova jako
BackSpace. Muzu s tim neco udelat, nebo se mam preucit.

					Dekuji
							Roman Rohr