Telefon.

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Únor 24 18:34:36 CET 1997

> Ahojte.
>
> Nepoculi ste nahodou niekto a soft, ktory by umoznil pouzivat PC ako
> telefon?
> Myslim, cez zvukovu kartu (mam GUS MAX) reprodukovat a snimat zvuk a potom
> cez voice modem (mam Creatix PhoneMaster 14.4000) ho posielat do
> telefonnych liniek. Samozrejme pre Linux.

Pro IBM a MS *OSech bych vedel. Pro Linux jsem pred casem videl neco
pro zyxely. Ono taky zalezi co mas za modem (at prikazy), jmenovalo se
to zyxel.tgz. Bylo toho vice, ale bohuzel na ostatni si uz
nevzpominam. Kdyz na neco prijdes, tak nebudu proti kdyz se ozves. Ja
osobne mam zyxela.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz