Konverze pfa (postscriptovych) fontu.

Bouska Richard XBOUSKA na cs.felk.cvut.cz
Úterý Únor 25 09:27:31 CET 1997

Rozhodl jsem se napsat vec, ktera by konvertovala pfa fonty z Windows
kodovani na iso8859-2.
Je mi jasne, ze to bude utilitka, ktera bue s fonty delat veci, ktere
jsou v rosporu s jejich copyrightem, ale rekneme ze jeji uziti bude na
vlastni riziko.
Komercnich ps fontu se da nahrat (urast ) desitky megebajtu, ale nejsou
pouzitelne cesky v linuxu, protoze nejsou kodovane v iso8859-2.

Potreboval bych nekolik informaci:
1. nevite nekdo jaky je format pfa fontu?
 pokousel jsem se to zjistit ze zdrojaku gs, ale nejak se mi to
nezdarilo, vlatni-li nekdo popis tohoto formatu mohl by mi ho poslat.
2. Jak to vyresit se jmeny. Pokud tyto fonty chcete pouzit v X tak to
neni problem , ale pro gs je potreba zadat jejich jmeno jako napr TimesE
A to E znaci vychodni evropu, ale neni mozne aby existovaly dva stejne se
jmenujici fonty, ktere maji jine kodovani. Takze neco jako TimesI2 nebo jak?
3. Nevite neko jestli neco takoveho existuje ? :-)
No to by potom nemelo smysl to psat.

                \Richard Bouska  student CVUT FEL \
                \    xBouska na cs.felk.cvut.cz      \