ceske scalable fonty

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Únor 25 13:36:55 CET 1997

                 Dobry den

> Ted me tak napadlo, ze by to mozna mohlo byt tim, ze ty browsery  treba
> standardne hledaji jen nejake -adobe-helvetica-* ale v te distribuci
> xfntil2
> (Yenyia & jj & pdm etc.) kterou jsem si nainstaloval jsou jen
> -adobe-times-* -ibm-courier-* a -b&h-lucidatypewriter-* a o ne se ty
> browsery mozna nejak "nezajimaji", takze ani uzivateli neposkytuji
> moznost
> si je zvolit.

   Minimalne Netscape 3.00 a 3.01 nehleda zadne specialni fonty. Vezme
proste vsechny fonty -xxx-yyy-*-ISO8859-2 a pri vyberu fontu je nabidne
jako "yyy (xxx)" - napriklad "Times (Adobe)" nebo "Lucida Typewriter (B&H)".
A jak uz jsem psal, docela staci, aby byla dostupna jedina velikost
neskalovatelneho (.pcf.Z) fontu - namaloval jsem si vlastni font a Netscape
ho v pohode pouziva.

> Napada me zkusit takovy "podfuk", dat nejakemu z techhle fontu ve
> fonts.alias

   Myslim, ze je chyba nekde jinde. Ale tonouci se stebla chyta...
Adobe Helvetica & spol (se kterymi mi Netscape chodi) jsou na

    ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/iso8859-2/

                                                            S pozdravem