[Fwd: Re: ceske scalable fonty]

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Únor 25 13:53:48 CET 1997

Petr Herman wrote:

> Mezitim jsem si tam doinstaloval jeste dalsi hromadu fontu z
>         ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/all75dpi.tar.gz

Jeste mi ted kolega natuknul, ze se mu podobne problemy objevovaly,
kdyz mel nejake nekonsistence ve 'fonts.alias'.

Co se tyce te instalace: ty iso-8859-2 jsem nejdriv (courier, times,
lucida) instaloval s debianovske package xfntil, kdy se mi zadny soubor
'fonts.alias' nevytvoril, ale pokud vim, tak ten soubor by nemel byt
pro X-ove bezpodminecne nutny, mel by byt ciste jen pro pohodlnost,
a tak jsem si ten soubor dotvoril s jedinym radkem:
FILE_NAMES_ALIASES

Dalsi fonty (helvetica aj.) jsem doinstaloval z
ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/all75dpi.tar.gz
pomoci prilozeneho skriptu install, kde se mi dalsi radky do fonts.alias
pridaly.

Petr