Sendmail jako mail router - konfigurace

Milan Kerslager MILAN.KERSLAGER na vslib.cz
Středa Únor 26 10:06:39 CET 1997

> Opet zdravim vespolek,
>     v navaznosti na muj posledni dotaz (masquerading a ftp) bych se
> chtel zeptat, jestli mi nekdo poradi s konfiguraci sendmailu. Jde o
> dial-up LAN s privatnimi adresami, bezi na ni Novell. Sendmail by mel
> bezet na routeru a veskerou doslou postu posilat na novellserver pres
> nadefinovane aliasy (jako treba "pokus: pokus na 192.168.1.2"), odchazejici
> posilat pro zmenu na providera. Jaka je spravna konfigurace?

http://www.kin.vslib.cz/~kolar/sendmail/

Ctete cele, problem se resi v zaveru.
Chce to jen u sendmailu pred prekladem nechat jen NEWDBM v Makefile.Linux
a zakomentovat vlastni definice strrchr a jeste neceho v .h
Pokusim se to shrnout a nechat doplnit do vyse uvedeneho textu.