unable to load interpreter.

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Středa Únor 26 12:32:15 CET 1997

On Wed, 26 Feb 1997, Milan Kerslager wrote:

> Kdy to pise? Po loginu? Nebo po startu systemu?
Zacne to pisat z neurcitych pricin pri behu systemu - dajme tomu, ze po
mesiaci behu to napise - ako som uz spomenul nebol som pri tom, ked sa to
stalo - len som to videl uz v takom stave...

> "respawning too fast" je hlaska od init, brani se zahlceni systemu
> neustalym forkovanim a exec napr. getty a podobne (neuspesnemu).
>
> Vypada to ze prislusny shell ci program, ktery se ma spustit,
> nema x nebo vubec neni. Zacal bych od inittab.

To asi nie - ak sa mesiac prihlasuje 60 uzivatelov denne - tak tym to asi
nebude - stalo sa mi to 2 krat pri RH4.1 - problem by som videl v nom...

					mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...