Bublinky z Canonu pod Linuxem

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Únor 26 14:27:47 CET 1997

Dobry den,
	potreboval bych koupit nejakou barevnou bublinkovou tiskarnu
stredni tridy, pravdepodobne Canon BJC4100 (A4 720x360dpi) nebo spis
Canon BJC620 (A4 720x720dpi), ale distributor me dost vystrasil
povidanim,
jak ta BJC620 je specialne upravena pro praci s Windows (coz si vykladam
tak, ze je pekne 'vybrana' tak, aby byla pokud mozno nekompatibilni
s cimkoliv jinym).

V Hardware-HOWTO jsou v '18.1.1 Ghostscript supported printers' uvedeny
od Canonu jen BJ10e a BJ200 a v '18.1.2. Others' je BJC600.
S Ghostscriptem nemam jeste zadne zkusenosti a neni mi jasne, jak
pracuje,
jestli vyuziva moznost downloadu anebo do te tiskarny pousti binarne
grafiku
nebo co.

Take mi neni moc jasne, jakym zpusobem se v Linuxu daji tisknout barevne
obrazky a vubec, jakym stylem jsou ty drivery tiskaren resene,
jestli potrebuju nejaky ovladac presne pro tu kterou tiskarnu
anebo to komunikuje uz nejak standardne atd.

Jde mi o to, abych nekoupil tiskarnu a pak kvuli ni nemusel prejit na
W95 :-(

Dekuji
	Petr Herman