pine & uuencode (bylo: Re: email zdarma)

Petr Pomykacek pepo na sasprg.cz
Středa Únor 26 17:06:26 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Michal Ludvig wrote:

> Ja teda pouzivam pine a jeste jsem neprisel na to jak se v nem daji
> pohodlne cist uuencode-attxy. Pegas (DO$ovy mailovatko) to myslim umi. Na
> druhou stranu pine MIME zvlada celkem bez problemu... Kdyz uz jsme u toho:
> nevite nekdo, jak je to se vztahem pine a uuencode???
>
> Michal Ludvig

staci nastavit konfiguraci PINE  "enable-unix-pipe-cmd" a potom je to snadne
u aktualni zpravy staci stisknou "|" a napsat "uudecode" a JE TO !

       Petr Pomykacek
       Software Applications & Systems         E-mail : pepo na sasprg.cz
       Tiskarska 10/257                        tel : +42 2 70 51 34
108 28 Prague 10                               fax : +42 2 70 51 28
       Czech Republic