ZDARMA: Linux CD (Was: Kdo mi pujci CD s Linuxem)

Guest guest na none.cz
Středa Únor 26 20:46:39 CET 1997

Vladimir Vlach wrote:

> Mam tady jednu prosbu. Sehnal jsem si knihu od p. Satrapi a Randuse
> Linux - Internet server, ke kteremu je normalne pripojeno CD ROM.
> Hledam nekoho v BRNE, kdo by byl ochoten mi ho zapucit na 2-3 tydny
>
> P.S Pokud by bylo i jine s koplet LINUXem a nejakym Internet serverem, tak
> se mi bude urcite taky hodit.
> Dekuji mnohokrat.

Ja jsem ve skutecnosti velice zly hoch. Sobecky a lakomy.
Ale zrovna dnes nejsem nejak ve forme a moje lepsi ja zvitezilo.
Jestli je nekdo z Brna a ma zajem, muzu venovat.

Je to RedHat archive CD ci jak se to jmenuje. Je tam distribuce 4.0
Intel/AXP + dokumentace (LDP?), kopie sunsitu a asi dvou dalsich
linuxovych skladist softu. Celkem asi 2,5 GB na 4 CD. Vhodne
pro toho, kdo nema pristup na sit a nesili po nejcerstvejsich verzich.
Dokonce k tomu je i pekna tistena kniha.

Nestudoval jsem to dopodrobna, ale jedna se o CD, ktere u nas
prodava IPEX (male rypnuti do Lubora Mrazka ;-) ) asi za 900,- Kc.

Nejsem ted v Brne, tak se mi kdyz tak ozvete pristi tyden na
mailto:kri na fce.vutbr.cz

Na vsechny zajemce se asi nedostane, mam uz jen par kousku.
Prednost budou mit socialne slabsi, armada a nase skolstvi.

   Petr Kristof/Guest