kompatibilita Linux X - Cyrix 6x86

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pátek Únor 28 12:22:23 CET 1997

On Fri, 28 Feb 1997, Ing.Vladimir Klejch wrote:

> [...]

na www.ecsnet.com si najdi patch pro Cx6x86.
Snad to pomuze.

> Zdravim
>
> Ja takovy system take cas od casu pouzivam pod Linuxem (2.0.29) a X
> (XF86-3.1.2D) , takze ne nejnovejsi Xserver, a beha v pohode a bez
> problemu ...
>
> 		zatim
> 				Kleo

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |