Programy bez zdrojovych textu

Dadak Jakub smdad na fce.vutbr.cz
Pátek Únor 28 18:10:53 CET 1997

>Pavel JANIK ml. wrote:

> P.S. Jake duvody Vas vedly ke zverejneni mluvitka pouze v binarni podobe ?
> Nevim jak ostatni, ale ja jsem si jej nevyzkousel pouze proto, ze jsem k nemu
> neobdrzel zdr. text. (Tedy ne ze bych Vam neveril, ale ...) Totez slovnik
> ..

Predne dekuji za odpoved na muj dotaz,

 a ted k mluvitku a zverejneni jeho zdrojaku.

  Mluvitko jeste neni hotove, je vyvoji, presto jsem chtel dat moznost
jinym
  si ho vyzkouset a pripominkovat. Kdybych nyni dal k dispozici zdrojove
kody
  nebylo by to k nicemu, protoze zatim nejsou komentovany ani nijak
  dokumentovany. Az bude mluvitko v nejake rozumne verzi, pak samozrejme
  zdrojaky dam k dispozici, stejne jako jsem to udelal napr. s modulem
  mod_czech pro Apache na kodovani cestiny. Dokud nebyl hotovy, byla k
dispozici
  pouze binarka.

        Dekuji za pochopeni a nebojte se, zadne spiony do programu
nedavam :-)

 (I kdyz na druhe strane Vas plne chapu a asi bych se taky velmi
rozmyslel,
  zda spustit na sve masine program, ktery jsem si stahl kdesi v siti)

      S pozdravem

--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (