Lockfile & peocmail

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Čtvrtek Leden 2 12:55:03 CET 1997

Ahoj v novem roce,

z nejakeho duvodu mi nefunguje mailovani na lokalni uzivatele.
Sendmail si na lokalni doruceni zavola procmail, ten si zavola
lockfile a tady je hacek. Lockfile nejak nezamyka boxy a
tak to nakonec skonci takto:

procmail: Lock failure on "/var/spool/mail/sla00le.lock"
procmail: Error while writing to "/var/spool/mail/sla00le"
550 sla00le... Can't create output: Error 0

Koneckoncu, zkusil jsem trivialni priklad z 'man lockfile' a dal
jsem 'lockfile xxx' (kde xxx byl soubor v aktualni adresari) a lockfile
zustal viset (jako kdyby uz nekdo tento soubor zamknul).

Fakta:  RH 4.0
	/var/spool/mail vlastni root.mail
	/usr/bin/lockfile ma sgid bit a je vlastnen root.mail

Nevite nekdo v cem je hacek?

						Ivan