global-set-key v .emacs

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 3 12:27:17 CET 1997

Prisaham, ze jsem usilovne experimentoval a prohlizel dostupnou
dokumentaci, ale porad na to nemuzu prijit. Chtel bych, aby Emacs
pri stisku klavesy 'home' neskakal na zacatek souboru ale na zacatek
radku. Interaktivne to umim pomoci global-set-key, pouziti global-set-key
v souboru ~/.emacs je taky v poradku, radek

(global-set-key "\C-x9" 'cz-keyboard-mode)

funguje bez potizi. Zadna z variant

(global-set-key home 'beginning-of-line)
(global-set-key "home" 'beginning-of-line)
(global-set-key 'home 'beginning-of-line)
(global-set-key (home) 'beginning-of-line)

ale nevede k cili. Pritom interaktivni provedeni global-set-key
mi napise, ze je to klavesa home, a describe-bindings mi ji taky
oznacuje jako home. Muzete mi nekdo poradit, jak
se to napise spravne?

                                         Dekuji predem,
                                                   Michal Kubecek