Linux WWW server a W95 FrontPage

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Leden 3 19:25:38 CET 1997

Martin Patka wrote:

> Nazdar,
>
> mel bych jeste jeden dotaz. Pro tvorbu WWW stranek pouzivam W95 FrontPage.
> Jelikoz jsem z domova pripojen dial-up, potrebuji stranky presouvat na
> server. Zatim to delam FTP, protoze se mi nepodarilo rozchodit FP97 -
> Explorer. Hlasi stale jen chyby. Dotaz jsem hodil do konference o W95 a
> jedine co jsem zjistil, je to, ze i na serveru musi byt nejaka podpora (FP
> Server Extension). Poradi mi tu nekdo, jaka to ma byt podpora ? A kde ji

Pokud by ti nevadilo, ze bys tam ty stranky musel posilat
z Netscape Navigatoru, tak to s pomoci CGI-skriptu
jde. Muzes se podivat **NETSCAPEm** napr. na

http://www.pvtnet.cz/www/pvt.benkovsk/+++.html

(pochopitelne tam ale nemuzes nic nahrat).

					Edheldil