NT + Linux -> PPP -> Internet

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Sobota Leden 4 23:47:28 CET 1997

Nathan L. Cutler napsal:
:
: Nedavno jsem koupil NT masinu a mam ji pripojenou na Linux masinu
: prostrednictvim ethernetu. Masiny se navzajem poznavaji a komunikuji
: spolu bez problemu. Zatim se mi to ale nepodarilo spravne nakonfigurat
: tak, aby Linux-masina fungovala jako router. Linux-masina je pripojena
: na Internet jen obcas, ale rad bych v dobe pripojeni mel pristup na
: Internet i z NT-masiny.
:
	* Zapnout IP forwarding v jadre (CONFIG_IP_FORWARD)
	* Pokud vam ISP prideluje dynamicky jen jednu IP adresu,
	  zapnout take IP masquerading a IP firewalling, pomoci
	  ipfwadm(8) nakonfigurovat masquerading (ipfwadm -F -p masquerade),
	  pridelit IP adresy a to je vse (pripadne jeste nacpat do jadra
	  moduly na masqueradovani ftp, irc a r-audio).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]