signal SIGABRT a fce abort()

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Leden 5 00:20:00 CET 1997

Pavel JANIK ml. napsal:
:
: Ale jestlize budu
: signal SIGABRT ignorovat, tak by jej funkce abort() mela podle manualove
: stranky override (prepsat, ...), ale i presto tento proces neskonci (asi
: necte manualove stranky :-))) Dalsim zajimavym problemem je co nyni bude nas
: proces delat pote, co obdrzi signal SIGABRT, tedy po provedeni abort().
: Nevite nekdo jak to s tim je ?? ... asi jsem nedaval moc pozor na prednasce
: z unixu ..

	Pokud vim, tak na prednasce z unixu to bylo receno tak, jak je to
v manualove strance, a jak to pise i Stevens. Co je spatne, je nejspis
funkce abort(3) v libc. Diky za informaci, poslal jsem o tom mail
na linux-gcc list.

	V podstate abort() cykli tak, ze si stale posila SIGABRT,
ktery je ale ignorovan.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]