Problemy s INN_1.5.1

Petr Barta - konference orinc na czech.net
Pondělí Leden 6 11:59:58 CET 1997

Zdravim vespolek,
	mam dotaz na odborniky, tykajici se news serveru. Povedlo se mi ho
prekompilovat, podle meho nazoru v poradku, ale kdyz se pokusim ho spustit
(pomoci /usr/sbin/inndstart), posle pouze hlasku na adresu usenet (coz je
alias na mne), obsahujici jediny radek:

No .news.daily file; need to run news.daily?

Snazil jsem se poustet news.daily rucne i cron-em, ale tahle hlaska se
objevuje porad. Navic se nikde nevytvori innd.pid (podle konfigurace by se
mel ukazat jako /usr/local/news/innd/innd.pid) objevi se pouze
/usr/lib/news/LOCK.innwatch.

Muzete mi nekdo poradit, jak na to? Kdyby mel nekdo primo po ruce
explicitni kucharku typu udelej to a to, dostanes to a to, a pak ... , byl
bych mu za ni neskonale vdecny :-))

			Predem diky,
				Petr Barta