Linux-Lite

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Leden 6 13:16:34 CET 1997

                               ^^^^^^
Jak se jmenuje, kde roste?

>   To tezko. 286 ma uz protected mode, i kdyz oproti 386 toho umi
> mnohem mene - nelze prepnout zpatky do real mode, nema VM86, nema
> strankovani pameti, fyzicka adresa ma 24 bitu misto 32 a kdovico
> jeste. Nicmene uz to umoznuje vytvorit operacni system vcetne
> spravy procesu. Otazka je, jestli to je dneska k necemu dobre.

Vali se tu u nas nekolik takovych 286 skatuli, na kterych behaji
vselijake PC-bridge a PC-routery, ktere v pohode stihaji, nicmene
maji sve mouchy - obcas se zavesi, to routovani asi taky neni
to pravy orechovy apod. A tak me napadlo zkusit to routovat tim
286 Linuxem. A existuji moduly i pro takove veci jako WaweLan -
otazkou ovsem je, jestli takove vymozenosti jsou i pod tou 286.
Jeste jsem to nezkoumal.

>                                                 Michal Kubecek

Petr Herman