GhostScript a digifax drivers

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Pondělí Leden 6 20:05:22 CET 1997

    Simek> Dobry den,

    Simek> poradte mi prosim jak naucit ghostscript digifax
    Simek> driver. Stahl jsem si mgetty+sendfax a potrebuji
    Simek> konvertovat postcript soubory do fax formatu G3. V manualu
    Simek> pisou ze to jde pomoci gs za pouziti digifax driveru.
    Simek> GhostScript ktery mam (alladin) ale nic takoveho nezna - v
    Simek> devices.doc je zmineno nekolik typu tiskaren ale fax tam
    Simek> neni.

Narazil jsem na tentyz problem. Manpage hovori o ovladaci 'digifax',
ale gs nic takoveho nezna. Na mem systemu gs ale zna 'dfaxhigh', ktery
mam vyzkouseny, funguje to.

Pokud vas to zajima, napsal jsem nasledujici maly skriptik, ktery
razove zpracuje a odfaxuje libovolny ascii soubor:

#!/bin/sh
a2ps -p -1 $1 > $1.ps
cat $1.ps | gs -dSAFER -dNOPAUSE -sDEVICE=dfaxhigh -sOutputFile=$1.g3.%d -
sendfax -v -x3 -lttyS3 -mX3 $2 $1.g3.*

[prvni argument je jmeno souboru, druhy je faxove cislo prijemce]

Da se to provest taky pres a2gs, ale vysledek neni zdaleka tak
pohledny.

HTH.

--
Nathan L. Cutler