problem s mailom

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Leden 8 14:26:33 CET 1997

> Date: Wed, 8 Jan 1997 14:11:53 +0100 (MET)
> From: Hrusovsky Matus <mathew na vdstudentserv01.utc.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: problem s mailom

>  Mail not sent. Sending error: 451 queuename: Cannot create "qfOAA00370
>
> Neviem co to znamena, preto vas prosim rychlo o pomoc :-(

Ja bych si tipnul, se sendmail nema pravo vytvorit si dalsi soubor
mailove fronty (/var/spool/mqueue) ... mel by mit prava root.mail
(mozna ze mate /var linkovane na /usr/var a zmenila se tam prava taky?)

> (postu nemozu posielat len uzivatelia, ktori maju home adresar v /home)

Opravdu? Jeslti ji muze poslat libovolny (nikoliv root) uzivatel,
s domovskym adresarem mimo /home asi to tim, co jsem psal, nebude.
I kdyz je mi podezrele, ze by neco v domovskem adresari mohlo
ovlivnit chovani fronty.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria