IP Accounting (omluva za sireni nesmyslu)

Středa Leden 8 16:22:35 CET 1997

On Wed, 8 Jan 1997, Martin Mares wrote:

>        else if(dev->flags&(IFF_PROMISC|IFF_ALLMULTI))
>         {
>                 if(memcmp(eth->h_dest,dev->dev_addr, ETH_ALEN))
>                         skb->pkt_type=PACKET_OTHERHOST;
>         }
>
> coz, myslim, vysvetluje, proc se forwarding a spol. nedeje, nicmene do accountingu
> by se prislusne packety dostat mely.

Au. Byl jsem ranen slepotou a nevsiml jsem si, ze se v ip_input.c taky
hledi na pkt_type). A taky jsem byl ranen blbosti a neuvedomil si, ze by
bylo podivne, kdyby se cizi pakety forwardovaly.

Omlouvam se za sireni bludu.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)