path na libXpm.so.4

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Leden 8 18:18:56 CET 1997

> no treba o tom povedat este aj ld-cku :)
> cat > /etc/ld.so.conf
      ^
     nemelo by tu byt spis >> ? :-)
> /usr/X11R6/lib
> ^D

Jeste lepe predem: cat /etc/ld.so.conf bez > i bez >> , cimz zjistim, ze
/etc/X11R6/lib v /etc/ld.so.conf mam uz od te doby, kdyz jsem tam poprve
instaloval tu xbasi, bez toho by mi prece nechodily ani ty X s twm,
nebo se mylim?
Divim se, ze twm s knihovnama zadne problemy nema a fvwm jo.

> 		Snowman

Petr