Apache 404

Martin Patka martin na mikroservis.cz
Pátek Leden 10 18:37:39 CET 1997

Nazdar

mozna jsem dost od veci, ale s chybou 404 jsme se setkali. Stranky jsme
vytvareli s priponou .htm a Apache implicitne po instalaci chce .html.
Napravu si presne jiz nepamatuji, vim ze to byl konfiguracni soubor v /etc
a musel se mu do radku, kde bylo .html pridat jeste .htm. Jestli je to Vas
pripad, zkuste pokusne prejmenovat nejaky soubor.
--
martin na mikroservis.cz