RedHat a LILO

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pátek Leden 10 19:15:51 CET 1997

> Date: Fri, 10 Jan 1997 18:54:36 +0100 (MET)
> From: belsky na ff.cuni.cz (Radek "Bela" Belsky)
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: RedHat a LILO

> Uz asi po padesaty :-) instaluju RedHat 4.0 a v zaveru instalace mi to nechce
> nikam zapsat bootloader..ani do MBR, ani do /dev/hda1 ani na disketu....
> Mam tam jen jeden disk na IDE a nic se nedeje...

Kolega to tu zkousel cely vanocni tyden instalovat pres FTP, LILO se
nezapise. Pomohl trik: vykaslat se na instalaci LILA a nainslaovat jej
rucne z termninaloveho okna (instalacky poskytuji tysimze jeden
terminal, dve okna jakychsi hlasek a jedno, v nemz bezi realny
instalator) ... mam pocit, ze to jde. Ja jsem mel liku, protoze jsem
pouze preinstalavoval Linux a LILO uz bylo v MBR nainstalovane z
drivejska - vse probehlo bez problemu.

Pry (podle toho kolegy) se jedna o "Well known problem" s FTP
instalaci, zmineny na www.rehat.com. Nedival jsem se.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria