Netscape 3.0 problem

Spark dvorakp na risc.upol.cz
Pondělí Leden 13 08:50:13 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Jan Vorlicek wrote:

> Existuje nekdo, komu by fungovala JAVA v Netscape 3.0 pod Linuxem s
> jadrem 2.0.x nebo 2.1.x? Javascript chodi bez problemu, ale JAVA
> spolehlive sestreli Netscape.
>
> 	Diky za rady,

 Bez problemu pouzivam Netscape 3.0 Gold pod jadrem 2.0.25/Slackware3.0 .
Jedina vada na krase je pouze html editor, ktery pada skoro casteji nez MS
produkty ;(. Java mi chodi OK (a to i databazove applety via JDBC).
Rychlost behu appletu je vyssi nez u JDK (pry kvuli ucasti Borlandiho
JIT?).
 Mensi neprijemna vec je pouziti stejne promenne (CLASSPATH) pro
Netscape i pro JDK, protoze nechate-li nastaveni teto promenne pro JDK a
spustite Netscape, Java se bez sebemensiho upozorneni nekona.
Zkuste si nejdriv otevrit Java console, treba tam neco vyctete ...
Jeste mne tak napadlo, ze samotny JDK po mne kdysi vyzadoval upgrade
nekterych knihoven (libc, libg++ ...). Co kdyz na nich lpi i Netscape ?

					Spark