Dosemu nenajde autoexec.bat a config.sys

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Středa Leden 15 11:52:07 CET 1997

Dobry den,

nainstaloval jsem RH 4.0 z Infomagic Linux Developer's Resource
nejprve zkusil spustit "dos", coz pochopitelne skoncilo s chybou,
pak jsem upravil /etc/dosemu.conf, spustil "dos -A", "fdisk /mbr"
"sys c:", "c:exitemu"
Pokud potom spustim "dos" nenajde autoexec.bat a asi ani config.sys.
Kdyz se pokusim v dosemu spustit autoexec.bat vypise chybu
Batch file missing
jestlize zmenim jedno pismeno v nazvu (napr. autoexe.bat)
nebo uplne (pokus.bat), batch se spusti bez problemu.

Vubec to nechapu. Nemate nekdo napad cim to muze byt.

DOS je verze MS 6.22
dosemu 0.63.1.66 (default RH 4.0)

Pavel Lisy
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )