Jak udelat POP3 server?

kundrat na napri.sk kundrat na napri.sk
Čtvrtek Leden 16 00:50:11 CET 1997

Jan Prikryl writes:

> Obavam se, ze ne. POP totiz k autorizaci uzivatele pouziva prave
> heslo jeho konta. Ale pokud tu autorizaci prepisete ...

Obavam sa, ze ano, teda ciastocne.
Je mozne pouzit APOP autorizaciu (RFC 1725) (musi byt skompilovany s
-DAPOP (co v debiane je, ako je to inde neviem .. na zistenie moze pomoct
strings qpopper | grep pop.auth) .. a potom autorizacne data budu
v APOP subore (obvykle /etc/pop.auth).

Problemom mozu byt klienti podporujuci APOP. Eudora by to podporovat mala,
z linuxu som namatkovo nasiel fetchmail .. snad ich bude viac.

Okrem toho, ak je potreba nastavit povolenie/zakaz iba urcitych (realnych,
nie APOP) pouzivatelov, je mozne prekompilovat s -DAUTHFILE a -DNOAUTHFILE.

								pk

--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/,  eeagle on irc