Linux na Digital AXPpci 33s

Robert Drotar rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 16 02:10:36 CET 1997

Hi!

  Podarilo sa mi nainstalovat RedHat Linux 4.0 na AXP, ale ked som
napatchoval jadro na 2.0.28 tak to pri preklade hlasi kopec warningov...
System bezi a zatial som nezistil nejaky zavazny problem. Jedine co
sa mi nepaci (a asi dost opodstatnene) je, ze ked dam telnet alpha
a po ziadosti o login, dam hned ctr+d (ked ani sa nenalogujem), tak to
na console vypise:
login memory violation at pc=bla rp=blabla (bad address = 00000000)

Nemate niekto vacsie skusenosti s ALPHAmi od Digitalu???

  Vdaka za kazu radu ;)

    WhiteAngel
--
 .---------------.-  Department of Computer Science |
 | Robert Drotar |   Charles University Prague __.-'
   email: mailto:Robert.Drotar na kamila.kolej.mff.cuni.cz
     www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314
   voice: ++42-2-85 56 152 ext. 732