Jak udelat POP3 server?

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Leden 16 13:47:05 CET 1997

> :  Ja jsem to udelal tak, ze uzivatele konta maji, ale home directory
> : jsem pro takove uzivatele nastavil na /tmp a login shel na /bin/passwd,
> : takze mohou pouze zmenit heslo.
>
> Hmm. Tak tohle bych nedelal. ZKus mi udelat konto na POP3 a myslim ze
> za chvili ziskam pristup k shellu... Nejdriv prijdu po ftp, a pak vytvorim
> v /tmp neco jako .forward...

Delat jako domovsky adresar /tmp neni asi idealni, ale muze to byt
nejaky /usr/xyz a pak mit pustenyho demonka, ktery mi ho bude hlidat
a sotva se tam neco objevi, uz to maze, kopii posila administratorovi
a vlastnikovi vyhruzny dopis, pripadne mu uz rovnou rusi account :-)

> This is my little buggy signature...				Pavel

Petr