novy kernel

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Leden 16 17:32:56 CET 1997

> O tom kernelu nic nevim. Magnetooptiku mame. Bezne velikosti jsou: 1,2 GB,
> 3,6 GB, 12GB a potom changer, kde je kapacita prakticky neomezena. Jestli
> mate o neco zajem muzete se ozvat.

Dekuji, ste prvni kdo po x-tem mailu odpovedel. ISO (pro MO) je 650,
1.3 a 2.6 GB. Ja mam konkretne 2.6 Olympus 540S. Provozujete toto pod
Linuxem ? V pripade ze ne, tak pod cim ? Muj problem je ten, ze
kdyz vytvorim nejakou partition, tak z jineho OS (i ne OSu)
na ni ne a ne pristoupit. Pod Linuxem dokonce nejde ani formatovat
(hlasi nejakouchybu sd.c ...)  Standardne pouzivam 1024b cartrige
(2.6 GB). Linux podporuje tyto media. Napadlo mne pouzit 512b
cartrige (2.6 GB), ale zatim ji nemam. Tim, ze je ISO, tak by mela
byt citelna i pod jinym OS ? Ne ?!! Dik za odpoved