Instalace Redhatu a AMD 5x86

Daniel Horak horak20 na students.zcu.cz
Pátek Leden 17 11:56:06 CET 1997

On Thu, 16 Jan 1997, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Snazim se nainstalovat redhat na mem pocitaci doma. Pro instalaci
> pouzivam lokalni harddisk.
>
> Problem je v tom, ze asi 30 sec. po startu instalace linux zmrzne bez
> jakekoliv hlasky a to tak dukladne, ze se da pouzit jen tvrdy reset.
> Podle toho jak rychle pracuji se dostanu maximalne ke spusteni
> fdisku. Stahnul jsem si i instalacku skackware 96, ale je to to same.
> Temer jedine v cem se ten pocitac lisi od jineho, kde instalace
> probehla uplne OK, je ze ma procesor AMD 5x89/133. Na tom pocitaci
> bezi uplne skvele jak win95, tak pokusny novellsky server.

> [...]
Problem se zatuhavanim jsem mel na svem notebooku. Problem byl v
prehrivajicim se procesoru i486DX4/100 - u Vas tomu nasvedcuje "casova
zavislost" . Pomohla jeho vymena.
Castecne reseni je zkusit jadro 1.2.13, to by melo fungovat.
Nebo pokud je nejakou nekompatibilitou mezi Intelem a AMD, pak zkusit
jadro kompilovane pro i386.

					Zdravi
						Dan Horak