Kde sehnat snadno-konfigurovatelny NetNews server

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Leden 17 15:46:16 CET 1997

:
: Budu obtezovat pouze jedinym dotazem: "Nevite nekdo, kde sehnat na
: Internetu snadno konfigurovatelny NetNews server?" Kdy jsem nahlednul
: do INN ve Slackware, mel jsem pocit, te se to dva dny ucit a tri dny
: konfigurovat...
:
	INN ma celkem prehlednou konfiguraci (podle meho nazoru
o neco prehlednejsi nez C-News). Ovsem dva dny uceni se a tri dny konfigurovani
je trochu moc -- rekl bych, ze staci tak dva az tri dny na oboje v pripade,
ze jste doposud zadny news  server nevidel. A na tak mocny nastroj,
jako je INN, je to celkem slusna doba.

	Ale pokud byste opravdu chtel neco jineho, pak mohu doporucit
LeafNode (viz www.troll.no a v RPM podobe na ftp.redhat.com).
LeafNode jsem rozjel behem hodiny vcetne kompilace, vytvoreni
RPM souboru a jeho uploadu na ftp.redhat.com :-)
Ovsem LeafNode se svym vykonem hodi tak pro osobni pocitac nebo
nejvyse pro nekolik malo uzivatelu.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]