Instalace Redhatu a AMD 5x86

Vojtech Pavlik vojtech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 17 14:38:07 CET 1997

> Problem je v tom, ze asi 30 sec. po startu instalace linux zmrzne bez
> jakekoliv hlasky a to tak dukladne, ze se da pouzit jen tvrdy reset.
> Podle toho jak rychle pracuji se dostanu maximalne ke spusteni
> fdisku. Stahnul jsem si i instalacku skackware 96, ale je to to same.
> Temer jedine v cem se ten pocitac lisi od jineho, kde instalace
> probehla uplne OK, je ze ma procesor AMD 5x89/133. Na tom pocitaci
> bezi uplne skvele jak win95, tak pokusny novellsky server.
>
> Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti? Pripadne radu jak zjistit, co
> vlasne zpusobi zaseknuti?

Muze to byt:

1) Prehrivajici se CPU AMD X5/133 = Am5x86/P75 = Am486DX5/133 je k tomu
   znacne nachylny, i kdyz se situace meni kus od kusu. Mel jsem takovy,
   kteremu stacil pasivni chladic, ale i takovy, ktery bez vetracku
   nevydrzel ani chvili.

2) Problemy s casovanim RAM nebo 2nd level cache.

3) Problemy s Write-Back mode cache (procesoru, motherboardu), a DMAcky.
   Opet, nejlepsi je zkontrolovat jumpery a setup.

Vojtech.

PS. Ja ted doma poustim Linux na prave tomhle procesoru a bezi naprosto
    stabilne.