Utoky na phf (was: Re: Zahada WWW serveru)

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pátek Leden 17 16:17:34 CET 1997

> V posledni dobe se zrejme casto objevuji utoky na phf - kamarad mi posilal
> neco podobneho, z logu uplne noveho serveru, nikde neregistrovaneho atd.
> - asi tri pokusy o phf z ruznych adres..
> Pokud mate ve vasem cgi-bin soubor phf, urychlene ho smazte, protoze ho
> urcite nepotrebuje a je v nem bohuzel rada bezpecnostnich der, ktere
> umozni pristup pod id uzivatele, pod kterym bezi httpd.

A k cemu vlastne phf je??? Ja ho v cgi-bin nemam a nemel jsem.

> To je zrejme chybny pokus ziskat /robots.txt..

To mam v logu taky (taky neuspesne) od pocitace crawl3.atext.com. Rekl
bych ze to dela nejaka prohledavaci sluzba a mozna kontroluje jestli ten
server prohledavat smi (jen spekulace!) podle obsahu souboru /robots.txt.
Bralo to vsechny html a obrazky ze serveru a v celkem logickem poradi.
Tak nevim, jestli tu domenu mam zakazat, nebo ne....

Michal Ludvig