Linux na ne i386 arch

SNEK finurad na ova.comp.cz
Pátek Leden 17 07:06:43 CET 1997

Robert Drotar <rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> píše v článku
<32DEC1F6.2DC8 na ss1000.ms.mff.cuni.cz>...
: Ahoj!
:
:   Marne sa tu snazim ziskat nejake rady ohladne AXP. Nevadi. Mozno to
: nikto neskusal (Vzdy je niekto priekopnikom). Takze podme na to od lesa.
: Ide mi o to, ze mi vadi velke mnozstvo warningov pri preklade jadra.
: Takze, ked som si stiahol nove jadro zo sunsite, tak som zistil, ze ono
: je vlastne pripravene pre preklad pre i386 arch. V Makefile sice
: zmenim "arch = alpha", ale je mi to (...) platne, lebo sa to prelozit
: neda. Chyba mu nejaky header file (timespecbits.h). (A ktovie co este)
:   Otazka znie: co vsetko mam s takto stiahnutym balikom urobit, aby som
: to mohol prekladat pre inu architekturu.
:
:   WhiteAngel
:
: --
:                   _.------------------------------.
:  .---------------.-  Department of Computer Science |
:  | Robert Drotar |   Charles University Prague __.-'
:  `---------------'-_ Czech Republic ____.-----'
:                     `--------------'
:    email: mailto:Robert.Drotar na kamila.kolej.mff.cuni.cz
:      www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314
:    voice: ++42-2-85 56 152 ext. 732
:

Red Hat Linux Archives CD-ROM 2 Alpha Linux Archives 4.0 instalacky!

----*

http://www.fbm.vutbr.cz/vip/hukvaldy/hukvaldy.htm |

----*

----*