LILO

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Leden 20 18:29:47 CET 1997

> Mam dojem, ze tohle je zjednoduseni. Ta oblast muze byt, jak velka
> chce (skoro), jde akorat o to, ze vse, co je potreba pri bootu, musi
> byt v te dolni casti.

Ja myslim, ze to zjednodusseni se vyplati. Lepsi je mit celou partition
v bezpecne zone, nez se pak pri kazde rekonfiguraci LILO trapit.

> A pokud to nekdo z te dolni casti vysprtne nekam
> vys, tak uz to tam neni a zlobi to.

Takze se Matus Hrusovsky ptal, jak to zase dostat zpatky.
Nevim, jestli existuje nejaka utilita, ktera mi dovoli soupat
v etx2 soubory _fyzicky_ po disku sem a tam.

>  Honza Pazdziora | adelton na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/

Petr Herman