IP Masquerading

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Leden 20 21:56:04 CET 1997

Zdravim,
prave se snazim proniknout do taju [subj]. Chodi to celkem obstojne, ale
nevim jak zaridit nasledujici vec (jestli to jde):

Pocitac ktery slouzi jako maskovatko je z jedne strany pripojen do
ethernetu a na druhe strane ma povesene modemy pro jednotlive pobocky.
Ty jsou prez lokalni ustrednu pripojene furt a maji pridelene adresy
192.168.x.0/24. Ethernet karta ma nekolik alias IP adres (treba
a.b.c.1, a.b.c.2 ...). Ja bych to chtel zaridit tak, aby pozadavky na
adresu treba a.b.c.2 se predaly na pocitac 192.168.1.10, pozadavky na
adresu a.b.c.3 na pocitac 192.168.2.13 a podobne. Idealni by bylo, kdyby
se dalo omezit, ze to propusti jen port rekneme 80 a ostatni vrati
(reject). Bylo by mi celkem jedno, jestli spojeni z pocitace 192.168.2.13
by se tvarilo jako z a.b.c.1 nebo z a.b.c.3, dulezite pro me je, aby se
ty adresy prekaldaly zvnejsku dovnitr. Jestli nekdo vi jak se to dela
(jakou kombinaci ipfwadm parametru pouzit) tak budu vdecny.

Michal Ludvig