CPU sn

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Pondělí Leden 20 22:00:35 CET 1997

On Mon, 20 Jan 1997, Filip Zaludek wrote:

> Dobry vecer!
>
> Mozna ze mi poradi asm coder.
> Potreboval bych zjistit sn CPU Intel.
> Procesory MC 68020+ maji v sobe jedinecne seriove cislo,
> tak predpokladam, ze u Intelu bude cislovani zacinat
> u 386tek?!
> Je na to instrukce?
> Jde to zjistit pomoci SW?
> /proc asi na to nehraje...!?
>
> Omluva za castecne/uplne OT.
> Diky!
>
> Filip Zaludek, filip na cti.cz
>
> P.S.
> Doufam, ze se mi to o tech sn cislech nezdalo...
> [...]
	Hi !
Osobne si myslim ze hej :-)
Ziadna identifikacia intel procesorov nie je, ved ani nie je mozne zistit
aku ma freq. resp. pre aku je urceny - ze je to tam vyrazene ? A ako
zistim, ze to niekto neprebrusil a nevyrazil znova ? (jedine ze by bol
poskrabany :-)))
Ale vazne, keby take nieco existovalo pre intel - asi by nebol az taky
problem s piratskym kopirovanim sw... Proste by sa ten sw nahral tak ako
na SGI - pre dany procesor - cize jeho s/n a pokoj ALE intel nema s/n ani
nic unikatne cim by sa dal odlisit jeden od druheho...

					mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...