Linux & Novell 4.x ?

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 20 23:15:36 CET 1997

Dne 20 Jan 97 v 21:27, Leos Bitto psal:

> Nevite nahodou nekdo co presne se musi udelat na Novellu 4.x aby z
> nej sly na Linux mountouvat disky (ncpmount, ncpumount)? Ja vim jen
> tolik, ze se tam pry musi vypnout jakesi podepisovani paketu. A
> potreboval bych vedet kde presne se to tam vypne.

Set NCP packet signature option = 2, co je default. Ale nekdy se tam
nastavuje 3, rozdil je ten, ze pri 2 se pakety podepisuji, pokud to
stanice pozaduje, pri 3 se vsechny nepodepsane ignoruji. 2 by mela
stacit. Pak jeste bude asi nutne pres set bindery context zapnout
bindery emulaci toho contextu, kde mate uzivatele.
doufam, ze je to vse, mne to funguje a nepamatuji se, ze bych delal
jeste neco.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.