Domeny

Jaroslav Pribyl pribyl na space.cz
Úterý Leden 21 07:55:32 CET 1997

Zdravym vsechny,

chystam se na takovou vec. Mam linux. server spojen pevnou linkou k
providerovi. Na serveru bezi domena firma.provider.cz. Ted bych chtel
zavest domenu druhe urovne - firma.cz. Potiz je ale v tom, ze spolecnost
pouziva dve jmena, jedno pro vyrobu (vyrobila firma_a) a druhe pro
obchod (prodala firma_b). Obe jmena se lisi jen v koncovne. Je mi jasne,
ze musim zalozi firma_x.cz.rev a firma_x.cz.zone pro oba nazvy, nechat
je zaregistrovat a pak zrusit domenu firma.provider.cz. Neni mi ale
jasne, jak to bude s Apachem. Podle DNS budu znat hosty www.firma_a.cz a
www.firma_b.cz. Zkusim to prez IP aliasing. Kdyby byl muj postup nejakym
zpusobem vadny, prosim o odpoved, abych nedelal zbytecnou praci.

		Dik
			Priba