CPU sn

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Leden 21 20:10:28 CET 1997

> Ale vazne, keby take nieco existovalo pre intel - asi by nebol az taky
> problem s piratskym kopirovanim sw... Proste by sa ten sw nahral tak ako
> na SGI - pre dany procesor - cize jeho s/n a pokoj ALE intel nema s/n ani
> nic unikatne cim by sa dal odlisit jeden od druheho...

  SW identifikace procesoru asi u Intelu nejde (aspon o tom nepisou
v zadne mne dostupne dokumentaci). Pokud jde ale o identifikaci pocitace,
da se zjistit seriove cislo harddisku (aspon u IDE). Kdysi jsem nekde
objevil programek (vcetne zdrojaku v Turbo Pascalu), ktery zjistuje
parametry disku a mimo jine pise i seriove cislo disku. Pokud bude
mit nekdo zajem, muzu mu to poslat. Pokud pujde o bezdiskovy pocitac,
sla by pro zmenu zjistit Ethernet adresa sitove karty (ifconfig).
  BTW, vzhledem k "stavebnicove" strukture PC je otazkou, co vlastne
identifikuje pocitac; v mem pocitaci je po tech par letech puvodni jen
krabice a jedna disketova jednotka; presto mam pocit, ze je to porad
on (:-)).

                                                    Michal Kubecek