CPU sn

Libor Chorzempa Chorzempa na market.cz
Středa Leden 22 09:51:12 CET 1997

Procesory Pentium maji instrukci CPUID (musi byt nastaven ID flag)
Nezkousel jsem to, zajimavy by mohl byt zejmena obsah reg. EDX.

S/n by Intely nebo alespon Pentia mit mohly. Rychlost u Pentii
zjistit z procesoru nepujde uz proto, ze je urcena az dodatecne,
podle toho, co CPU snese.
Pokud se nekomu podari s/n najit, dejte vedet.

Nemyslim to nijak zle, s/n se zjistit urcite neda nebo jen nevite jak ?

Pokud bych si koupil program a ten by po upgrade procesoru odmitl
pracovat, nebyl bych moc nadseny ...

>   BTW, vzhledem k "stavebnicove" strukture PC je otazkou, co vlastne
> identifikuje pocitac; v mem pocitaci je po tech par letech puvodni jen
> krabice a jedna disketova jednotka; presto mam pocit, ze je to porad
> on (:-)).

Naprosto souhlasim.

Libor Chorzempa, Microel & Web market
Kvetinova 883, 735 14 Orlova 4, Czech Republic
Tel./fax: 069-651 2417, http://www.market.cz