Lyx, Tex, ghostview a ceske fonty...?

Jaroslav Snajdr snajdr5 na students.zcu.cz
Středa Leden 22 09:39:18 CET 1997

    VM> Chci se zeptat nekoho kdo zkousel rozchodit cestinu
    VM> s kombinaci programu LyX-> LaTeX->dvi->ps->ghostview->tiskarna
    VM> problem je v tom, ze kdyz neco napisu v LyXu cesky, tak kdyz to pak
    VM> prohlizim v xdvi ci gs tak to ma anglicke fonty s ceskymi
    VM> nabodenicky. Na tiskarnu pres ghostview to take tiskne
    VM> stejne. Odstrani se tento problem nainstalovanim nejakych primo
    VM> ceskych fontu do TeXu? V LyXu mi jde nastavit kodovani dokumentu
    VM> jen 8859-1 ackoli se to tvari ze to pise cesky.

LaTeXovy vystup z LyXu by mel mit kodovani ISO-8859-2. Melo by tam take byt
\usepackage{czech}. V TeXu musite samozrejme mit CS-fonty. Pocesteni teTeXu
najdete na ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/tetex.

    VM> Mam vzdat cestinu v linuxu a psat skolni referaty v nejake m$
    VM> sracce nebo lze vsechny ty prvky retezce prinutit aby si rozumely?

Co je to za blbou otazku, tohle??

J. Snajdr

--
Jaroslav Snajdr                                   http://home.zcu.cz/~snajdr5
snajdr5 na students.zcu.cz (MIME welcomed)                     FIDO: 2:423/33.15