IP Masquerading

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Středa Leden 22 20:31:09 CET 1997

> 	Podle meho nazoru by slo nastavit na eth0 proxy arp
> pro adresy a.b.c.{1,2,...} (prikaz /sbin/arp -s ... nebo volba
> proxyarp u pppd) a nastavit v routovaci tabulce, ze tyto adresy by
> se mely routovat na modemy (ppp0 az ppp2, predpokladam) -- coz
> pppd udela automaticky.
Me neni moc jasne, co dela proxyarp. Pokud vim, tak arp prevadi IP->Ether
ale proxyarp???

> 	Vzdalenym koncum PPP linek bych pridelil adresu a.b.c.{1,2,3},
> takze vse, co by slo ven, by se tvarilo jako a.b.c.{1,2,3}.
Ale na vzdalenem konci je router pro tamnejsi sit. Takze by to IP-Masq.
muselo byt tam, ne??

> 	Mozna jsem dobre nepochopil topologii vasi site nebo vase
> pozadavky. Pokud je to tak, upresnete, co potrebujete.

Diky. Uz jsem podobny navod dostal (mimo konferenci) od Vladimira
Myslika, kteremu jsem bohuzel nemohl odepsat, jelikoz dopis mel neplatnou
zpatecni adresu, ale to sem nepatri.

Michal Ludvig