MetaPost - prosim o pomoc

Petr Novotny novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz
Středa Leden 22 22:44:27 CET 1997

Dobry den,

onlouvam se za cross-posting a prosim urychlene o pomoc. Rad bych si
na svem linuxu zkompiloval MetaPost (a hodne to specha; potrebuju
dostat cosi do PostScriptu a nejsem schopen zvladnout .MF zdrojaky do
bitmapy v pozadovanem rozliseni, takze chci zkusit udelat Metapostem
.EPS).

Mam distribuci teTeXu dodavanou s RedHat Colgate. Byl jsem ovsem tak
genialni, ze jsem ji nainstaloval bez zdrojaku. Na redhat.com jsem
zdrojaky tetexu nenasel. Kdyz jsem stahl web2c, spadla mi kompilace
web2c programu a knihoven na chybu neco jako alloca - macro used
without parameter nebo tak.

Potrebuji tedy prosim pomoc s nasledujicimi vecmi:
1. Existuje nekde instalace binarek MetaPost pro Linux (nejlepe RPM)?
2. Pokud ne, existuje nekde instalace web2c, ktera se da pod Linuxem
a gcc zkompilovat? (Co vsechno do ni patri za soubory?)
3. Kde se daji sehnat zdrojaky tetexu?
4. Muze mi nekdo, kdo ma trochu casu a zkusenosti poradit presnejsi
postup, jak MetaPost zkompilovat? Sam bych na to urcite taky prisel,
ale straslive me tlaci cas...
5. Jdou .MF zdrojaky opravdu MetaPostem zpracovat na .EPS files?

Dekuji predem za odpovedi. Mejte prosim v patrnosti, ze me pripojeni
do Internetu je pres 14.4kbaud modem, takze stahovani megabytes je
mimo me realne moznosti.

Dekuji jeste jednou.

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...