ANNOUNCE: Ceska Bible pro Linux

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Leden 23 12:23:30 CET 1997

Zdravim,

behem vanoc jsem si nasel mezi pojidanim kapra, hasenim stromecku
a obdarovavanim popelaru i trochu casu na Linux. Hral jsem si
s programem Bible Retrieval System.

Treba se ceska verze bude nekomu hodit. Necekejte nejaky zazraky:

* cesky man bez diakritiky
* ceske ovladani a help ISO-Latin2
* ceska verze Noveho Zakona ISO-Latin2

Lokalizace je dost hnusne udelana, ale co si budem povidat...

Jde to prelozit na Linuxu, SGI a HP a mozna i dalsich.

Je to verze z 1.1.1997 cimz se snazim omluvit pripadne nedostatky ;-)

http://www.intersoft.cz/linux/bible/

                   pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |