Modul aic7xxx a dosemu

Čtvrtek Leden 23 20:10:48 CET 1997

On Thu, 23 Jan 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

> mam linux Redhat 3.0.3 a jadro 2.0.27. Ovladac Adaptecu 2940 aic7xxx
> mam jako modul. Po 'rmmod aic7xxx' jiz nejde spustit dosemu v.63.1.66,
> ac predtim (tj. bez modulu nebo s nim) to slo. Domnival jsem se,
> ze rmmod uvede vse do puvodniho stavu, ale zrejme tomu tak neni.
> Netusi nekdo, v cem muze byt problem?

Je mozne, ze se modul aic7xxx tluce s emumodule, ktere provadi ruzne
"nechutne" zmeny v jadre (prepisovani kodu). Priznam se, ze uz nevim,
jestli v 0.63.1.66 byl take modul syscallmgr nebo uz ne, jestli ano, tim
hur. Mozne reseni je upgrade na dosemu 0.64.x a jadra na 2.0.28, kterazto
kombinace se obejde bez dodatecneho modulu (ja jsem za tim ucelem musel
ovsem rucne opravit /usr/include/sys/syscall.h--zmenit cislo syscallu
vm86).

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)